SEO optimizacija web sajtova za pretraživače

Da Ii želite da Vaš sajt bude prvi na Google?

Da li ste se ikada zapitali “Kako da moj sajt bude prvi na Guglu?”. Na ovo i mnoga druga pitanja SEO optimizacija pruža odgovor.

Mi smo kreativna Premium SEO Agencija sa decenijskim iskustvom koja pruža uslugu SEO optimizacije sajtova za Google i zagarantovane rezultate. Budite baš tamo gde Vas klijenti traže i kada Vas traže!

Web sajt bez SEO-a je kao automobil bez benzina. Paul Cookson

Šta je SEO?

SEO je najisplativiji način da se na srednji i dugi rok približite kupcima, i najlakši način da Vas pronađu klijenti koji žele baš to što nudite!

SEO (Search Engine Optimization, odnosno optimizacija za pretraživače) Internet Prodavnice ili Prezentacije označava proces maksimizacije broja posetilaca Vašeg web sajta starajući se da se pojavljuje na što višoj poziciji liste rezultata pretraživača.

U pitanju je sistematski proces unapređenja sajta primenom taktika i tehnika radi usklađivanja sa Google algoritmom, sa ciljem što višeg rangiranja sajta u organskim (prirodnim) rezultatima Google pretrage za ciljane ključne reči relevante za Vaš sajt i biznis i koje potencijalni klijenti pretražuju na Google i drugim pretraživačima.

SEO optimizacija je grana Digitalnog Marketinga i esencijalni faktor Online uspeha Internet Prodavnica i Prezentacija, jer bolje pozicionirani web sajtovi privlače više posetilaca čime se uvećava promet i nivo potencijalne prodaje. Profesionalna SEO strategija je značajan element u rastu profita kompanije.

Jedna od osnovnih stvari koja se mora definisati prilikom SEO optimizacije sajta jeste ciljna grupa i ključne reči a sve u cilju privlačenja posetilaca koji su zaista zainteresovani za sadržaj koji nudite.

Rezultati pretraživača i algoritama se stalno menjaju. Bez obzira na to da li Vaš sajt obezbeđuje informacije ili nudi proizvode i usluge, većina posetilaca će koristiti Google pretraživač da bi Vas pronašla. Ono što Vam kvalitetan SEO omogućava je da se organski pojavite među prvim rezultatima pretrage kada korisnik ukuca neku od ključnih reči za Vašu kompaniju.

Korisnici i dalje daju prednost organskoj pretrazi u odnosu na plaćene reklame.

U odnosu na ostale vidove marketinga, na srednji i duži rok, SEO optimizacija predstavlja najbolju investiciju i ima najveći ROI (Return On Investment).

Postoje 3 glavne vrste SEO optimizacije: Tehnički SEO, On-site SEO i Off-site SEO. Za detaljnije informacije o vrstama SEO optimizacije možete pročitati članak: Tri osnovne vrste SEO aktivnosti

Jaka SEO strategija je ključna za obezbeđenje bolje pozicije na pretraživačima, jačanju autoriteta i vidljivost Brenda.

Najvažniji SEO faktori za dobro rangiranje

Kvalitetan sadržaj web sajta – pre svega relevantni i unikatni SEO tekstovi

Korisnički doživljaj (user experience/UX/Usability) – podrazumeva pružanje glatkog, prijatnog iskustva za korisnike prilikom korišćenja Vašeg web sajta

Responsive – znači da je sajt prilagođen za sve uređaje (od mobilnih telefona do desktop računara)

Autoritet domena – koji se ostvaruje kroz kvalitetne beklinkove (backlinks) sa drugih stranica koji vode ka Vašem sajtu

Brzina učitavanja sajta – utiče na SEO rezultate direktno kroz Google ocenu ukupnog korisničkog iskustva Vašeg sajta, i indirektno kroz promenu bounce rate stope odnosno ukupnog vremena koje korisnici provode na sajtu.

Arhitektura sajta – podrazumeva strukturu i izgled web stranice. Uključuje način na koji su stranice i postovi grupisani, organizovani i međusobno povezani.

Mapiranje sajta (sitemap) – podrazumeva kreiranje nacrta strukture Vašeg web sajta koji pomaže pretraživačima da pronađu, popisuju i indeksiraju sav sadržaj. Mape sajta takođe govore pretraživačima koje stranice na Vašem sajtu su najvažnije.

URL struktura (Uniform Resource Locator) – se odnosi na način na koji je link na internetu organizovan, odnosno kako se raspoređuju različiti delovi linka (adrese) kako bi se došlo do tačno određene lokacije (stranice, resursa ili fajla) i jako je važna za jasnoću navigacije na internetu.

Heading struktura (struktura naslova) – je odnos između naslova na web stranici koji se definiše po značaju. Važno je da logički organizujete svoju stranicu i pravilno koristite oznake zaglavlja (h1, h2, h3, h4, h5 i h6). Hijerarhija naslova i sadržaj unutar tih naslova omogućavaju posetiocima stranice da znaju gde da pronađu informacije i koliko je svaka tema važna.

SEO kewords – poznato i kao „ključne reči“ ili „ključne fraze“ su termini koji se podudaraju sa rečima i frazama koje ljudi unose u Google i druge pretraživače, i zato se dodaju onlajn sadržaju kako bi se poboljšalo rangiranje na pretraživačima za takve ciljane termine.

Optimalna struktura sadržaja za SEO – podrazumeva organizovanje informacija na web sajtu tako da je jednostavan za korišćenje i lako razumljiv i posetiocima i pretraživačima. Dobro strukturiran sadržaj pomaže pretraživačima da ga bolje razumeju što pomaže boljem rangiranju, dok istovremeno pruža logičan tok za čitaoce što pospešuje korisničko angažovanje.

Optimizovani meta tagovi – (Meta Title (title tag), Meta Description, Meta Robots itd.) su skriveni HTML elementi koji pružaju ključne informacije o sadržaju web stranice i optimizovani su tako da poboljšaju rangiranje stranice na pretraživačima. Ovi tagovi omogućavaju pretraživačima da bolje razumeju sadržaj stranice i pomažu u prikazu relevantnih informacija korisnicima u rezultatima Google pretrage. Dobro optimizovani meta tagovi mogu značajno uticati na vidljivost stranice u pretraživačima i korisnički angažman.

Interno linkovanje – se odnosi na međusobno povezivanje stranica u okviru istog sajta. Interni linkovi ukazuju pretraživačima na relevantnost i vrednost svake pojedinačne stranice, i pomažu korisnicima i pretraživačima da se lakše kreću kroz sadržaj sajta, što poboljšava korisničko iskustvo, SEO performanse sajta i rangiranje na pretraživačima.

EAT (expertise, authority, trustworthiness) – ekspertiza (stručnost), autoritativnost i pouzdanost su tri ključna faktora koja Google koristi da proceni kvalitet sadržaja na web sajtu. Ovi faktori su posebno važni za SEO jer pomažu Google da oceni da li je sadržaj na stranici verodostojan i relevantan za korisnike. EAT se meri u okviru Google’s Quality Rater Guidelines (smernice za ocenjivanje kvaliteta).

Sigurnost konekcije (SSL – Secure Sockets Layer) – je protokol koji omogućava siguran prenos podataka između web servera i internet pretraživača korisnika. SSL koristi enkripciju za zaštitu podataka, kao što su lične informacije, brojevi kreditnih kartica i lozinke, od potencijalnih napada i presretanja od strane zlonamernih entiteta. Google daje prednost sajtovima koji koriste SSL.

LSI ključne reči (Latent Semantic Indexing) – su skup reči i fraza koje su povezane sa glavnim ključnim rečima i izrazima na stranici. One pomažu pretraživačima da bolje razumeju kontekst i značenje sadržaja čime uvećavaju mogućnost boljeg rangiranja za relevantne upite na Google pretraživaču i ključne su za SEO strategiju koja teži stvaranju kvalitetnog sadržaja.

Strukturirani podaci (structured data) – se odnose na specifičan format (najčešće JSON-LD, Microdata ili RDFa) za označavanje elemenata na stranici, poput proizvoda, recenzija, događaja, kontakata, i drugih specifičnih informacija kako bi pretraživači lakše razumeli kontekst i značenje sadržaja.

Zašto je dobro ulagati u SEO?

SEO nije kratkoročni trend već dugoročna Online strategija koja može u potpunosti da transformiše Vaš biznis. Poboljšanje SEO-a Vašeg web sajta može doneti ne samo bolje rangiranje na Google pretraživaču, već i značajan rast u posetama, prodaji i vidljivosti na internetu. SEO je jedan od klučnih faktora za dugoročan uspeh u digitalnom svetu.

SEO je jedan od najisplativijih kanala digitalnog marketinga

Najveći procenat posetioca sajtova koji postanu kupci stižu preko Google pretrage. SEO optimizacija omogućava Vašem sajtu da direktno odgovori na potrebe i upite korisnika i zato je jedan od najefikasnijih kanala digitalnog marketinga koji donosi napredne rezultate kada je u pitanju konverzija.

SEO donosi visoki povrat na investiciju (ROI)

Iako ulaganje u SEO zahteva inicijalnu investiciju u obliku vremena i resursa, koristi su jako značajne. SEO je strategija koja donosi dugoročne rezultate za razliku od plaćenih oglasa koji prestaju da generišu promet čim prestanete sa plaćanjem, što čini SEO izuzetno isplativim sa stanovišta povrata na investiciju (ROI).

SEO povećava vidljivost Vašeg sajta i Brenda

Profesionalna SEO optimizacija sajta za pretraživače omogućava dugoročan i održiv visok nivo vidljivosti Vašeg sajta i ponude u Google pretrazi, što dovodi do uvećanja broja klikova i posledično i konverzija. SEO pomaže da Vas klijenti lakše pronađu i povećava profitabilnost Vašeg poslovanja kroz stabilan tok kvalitetnih posetilaca.

SEO povećava organski promet na sajtu

SEO se, za razliku od plaćenih oglasa, fokusira na organski promet, što znači da ne morate stalno ulagati u reklame da biste privukli posetioce. Posetioci koji dolaze sa organskih rezultata pretrage su obično bolje kvalifikovani i imaju veći potencijal da postanu Vaši kupci ili klijenti.

SEO povećava Vaš kredibilitet i autoritet

Kada Vaš sajt zauzima visoke pozicije u Google pretragama, korisnici ga smatraju relevantnim, kredibilnim i autoritativnim. Google i drugi pretraživači rangiraju sajtove koji nude kvalitetne, relevantne i korisne informacije. Ulaganjem u SEO gradite dobru reputaciju Vašeg brenda na internetu.

SEO fundamentalno unapređuje Vaše poslovanje

Za mnoge firme investiranje u SEO predstavlja značajno unapređenje poslovanja. Naši klijenti često beleže povećanje poseta na sajtu od 100% do 300% u roku od 6 meseci, što dovodi do porasta broja upita, porudžbina, i ostvarivanja novih poslovnih prilika.

SEO stvara stalan tok potencijalnih klijenata

U odnosu na plaćene oglase koji se plaćaju po kliku i limitirani su budžetom, SEO je dugoročna investicija koja donosi stalni i neograničen broj klikova i poseta. Ako se SEO redovno održava, bez obzira na to koliko je vremena prošlo, Vaš sajt će nastaviti da privlači relevantne posetioce, što povećava šanse za konverziju.

SEO ojačava sve digitalne kampanje

Redovnim unapređivanjem SEO-a Vašeg web sajta poboljšavate ne samo rangiranje već i druge aspekte Vašeg Online prisustva. SEO poboljšava korisničko iskustvo, ubrzava učitavanje stranica i optimizuje sadržaj sajta, čime se povećavaju šanse za konverziju. Takođe, SEO strategija može indirektno smanjiti troškove plaćenih kampanja (PPC) time što Vaš sajt postaje generalno relevantniji za korisnike.

SEO poboljšava korisničko iskustvo

SEO ne označava samo na kojoj poziciji i kako se sajt pojavljuje u Google i drugim pretraživačima, već i kako korisnici doživljavaju Vašu web stranicu. Optimizacija sajta poboljšava navigaciju, ubrzava učitavanje stranica, osigurava da sajt bude optimizovan za mobilne uređaje i čini informacije lakše dostupnim korisnicima sajta. Sve to doprinosi boljem korisničkom iskustvu i dovodi do dužeg zadržavanja na sajtu i veće šanse da posetioci postanu korisnici.

SEO povećava Vašu konkurentsku prednost

U digitalnom okruženju u kom je konkurencija za pažnju korisnika ogromna, SEO može biti Vaša ključna prednost. Ako Vaša konkurencija već koristi SEO usluge a Vi ne, rizikujete da budete zakopani u moru drugih sajtova koji se bolje rangiraju. Investiranjem u SEO osiguravate da Vaša firma bude među prvim rezultatima u pretrazi, što povećava šanse da korisnici izaberu Vaše proizvode i/ili usluge umesto konkurentskih.

SEO Vam pomaže da bolje razumete svoje klijente

Pored optimizovanosti sajta, SEO Vam takođe pruža detaljne podatke o ponašanju korisnika. Korišćenjem alata kao što su Google Analytics i Google Search Console, može se analizirati kako posetioci dolaze do Vašeg sajta, koje ključne reči koriste i koje stranice najviše posećuju. Ovi podaci Vam pomažu da bolje razumete svoje klijente, što omogućava bolje prilagođavanje Vaše ponude i sadržaja njihovim željama i potrebama.

Seo optimizacija agencija Beograd

Premium SEO usluge

Olakšavamo Vam da se izdvojite iz mase i da Vaši proizvodi/usluge dobiju pažnju koju zaslužuju.

SEO pristup za rangiranje koji donosi rezultate

Holistički SEO pristup

Holistički SEO podrazumeva sveobuhvatan pristup procesu kroz kontinuirano korišćenje svih SEO tehnika (On-page SEO, Off-page SEO i Tehnički SEO) radi ostvarenja i održavanja prvih pozicija na Google za sve relevantne ključne reči i izraze, rast posećenosti sajta i unapređenje prodaje.

Personalizovan pristup za svaki SEO projekat

Sve SEO strategije prilagođavamo specifičnim potrebama i ciljevima projekta, vrsti sajta (Internet Prodavnica, Prezentacija, blog, landing page itd.) i niši, jer ne postoje 2 u potpunosti ista biznisa. Kroz temeljno istraživanje i razumevanje publike, biramo prave ključne reči da je privučemo i identifikujemo u kojoj je fazi u odnosu na konverziju.

Detaljna analiza i SEO strategija

Prva faza profesionalne optimizacije je SEO analiza web sajta na osnovu koje se stiče uvid u sve elemente Vašeg sajta na koje je moguće uticati. Uz pomoć analize može se kreirati uspešna SEO strategija u cilju poboljšanja korisničkog iskustva i što boljeg rangiranja na Google rezultatima.

User-friendly prilagođena arhitektura sajta

Pružiti klijentima najbolje korisničko iskustvo se temelji na web sajtu koji lak za navigovanje. To znači da posetioci mogu da nađu to što traže brzo i lako. Kroz optimizaciju SEO arhitekture web sajta, prilagođavamo se korisnicima tako da se na vrhu pretraga rangiraju i pojavljuju baš te stranice koje traže, i sa istaknutom odgovarajućom ponudom u skladu sa upitom.

SEO proces usmeren na napredan rezultat

Vođenje SEO procesa koji je fokusiran na rezultate je ozbiljan poduhvat koji zahteva da se On-page, Off-page i Tehnički SEO usklade tako da ostvare optimalnu sinergiju kako bi rezultirali prvim Google pozicijama, uvećanjem CTR (Clickthrough rate) i broja konverzija.

Optimizovan sajt za sve uređaje

Responsive sajtovi su sajtovi prilagođeni i desktop i mobilnim uređajima koji povećavaju angažovanost klijenata gde god da se nalaze. Ako uzmemo u obzir da 80% ljudi gleda informacije na Internetu putem mobilnih telefona ili tableta, pravljenje responsive sajtova je ključ da zadržite svoju publiku, i zato je i Google prvenstveno fokusiran na optimizovanost sajtova za mobilne uređaje (Mobile-first indexing).

Diskretnost i zaštita privatnosti

Razumevanje važnosti diskrecije i zaštite privatnosti naših klijenata je osnovni princip koji nas ističe. Diskretnost je No.1 u našem radu. Strogo se pridržavamo visoke etike i profesionalnih standarda u svim fazama našeg rada. To stvara realan osećaj poverenja kod naših klijenata. Mi smo Vaš najpouzdaniji partner na kog u potpunosti možete da se oslonite.

Kvalitetan sadržaj optimizovan za korisnike

SEO kreiranje kvalitetnog sadržaja (SEO copywriting) je ključno za maksimizaciju SEO rezultata. SEO sadržaj se kreira na osnovu prethodne analize ključnih reči sa ciljem ostvarenja što većeg broja konverzija time što se korisnicima pruža korisan i zanimljiv sadržaj koji inspiriše i gradi autoritet.

Svakodnevno praćenje Google algoritma

Google ima dugu istoriju poznatih ažuriranja algoritama, promena indeksa pretrage i osvežavanja. Ove promene u algoritmu mogu da Vam pomognu ili da Vas kazne. Zato je od ključne važnosti redovno praćenje Google pravila i blagovremena primena potrebnih mera za očuvanje ostvarenih prvih pozicija na stranicama Google rezultata pretraga (SERP). Brza reakcija na zahteve tržišta i efikasno rešavanje izazova čini nas najpouzdanijim partnerom.

Efikasnost vođenja SEO projekata

SEO je u odnosu na plaćene vidove marketinga proces sa dužim rokom za koji je potreban održiv napor i strateško planiranje uz fleksibilnost za prilagođavanje rada promenama na tržištu. Razumevanje najboljih SEO praksi, definisanje jasnih i realnih ciljeva i rokova, optimalna alokacija resursa, i efikasna i efektivna komunikacija su ključni elementi za efikasno vođenje uspešnih SEO projekata.

Izgradnja kvalitetnih beklinkova

Građenje kvalitetnih backlink-ova (kada Vas preporuči i linkuje ka Vašem sajtu drugi web sajt od ugleda i autoriteta) je od visoke koristi kompanijama za generisanje većeg saobraćaja, podizanje kredibiliteta i organsku vidljivost na Google i drugim pretraživačima, i posledično za uvećanje prihoda. Backlink-ove Google i drugi pretraživači vide kao dodatnu vrednost web sajta.

Tehnička SEO optimizacija sajta za Googlebot-ove

SEO botovi su zaduženi za indeksiranje web stranica. Oni sistematski posećuju web sajtove, kreću se kroz sadržaj i linkove koji se nalaze na stranama i prikupljaju informacije o istim. Tehničkom SEO optimizacijom uvećavamo vrednost koju Google daje Vašem web sajtu jer mu olakšavamo proces analize sajta i bolje razumevanje sadržaja.

100% transparentan proces

Naš transparentan pristup osigurava da klijenti znaju šta mogu očekivati za uloženi novac i da ne postoje skriveni troškovi. Od početka rada i tokom celog procesa, uključujemo Vas u proces koliko god želite, otvoreno delimo sa Vama sve potrebne informacije, iskreni smo o potencijalnim izazovima i održavamo jasne i iskrene kanale komunikacije.

Analiza povratnih informacija

Dobijanje i uvažavanje povratnih informacija i potreba posetioca Vašeg sajta i kupaca je neprocjenjivo. Redovno analiziramo povratne informacije kako bismo identifikovali područja za poboljšanje i optimizovali SEO rast.

SEO optimizacija usluge Beograd

Često postavljena pitanja

Da li mi treba usluga SEO optimizacije?

Ako želite Online da unapredite Vaš biznis i dođete do novih kupaca, odgovor je da, treba Vam usluga SEO optimizacije. Retki su slučajevi u kojima SEO nije potreban i to je po pravilu slučaj kada su u pitanju mali lokalni biznisi koji ne žele da se šire.

Kako SEO optimizacija funkcioniše?

SEO optimizacija koristi stvari kao što su ključne reči, interne i eksterne linkove, i optimizovani sadržaj kako bi pomogao Google i drugim pretraživačima da pronađu sadržaj, u cilju rangiranja sajtova na višim pozicijama rezultata pretraga (SERP)

Šta su ključne reči?

Ključne reči su izrazi ili fraze koje korisnici upisuju u Google ili drugi pretraživač prilikom pretrage informacija. Radi ostvarenja boljeg rangiranja na Google potrebno je, u skladu sa metodologijom SEO optimizacije, koristiti pažljivo odabrane ključne reči prilikom kreiranja sadržaja.

Kako se ključne reči biraju?

Ključne reči se biraju na osnovu SEO istraživanja, koje uključuje analizu konkurentnosti, potražnje i relevantnosti za Vaše poslovne ciljeve.

Šta su backlink-ovi?

Backlinkovi (beklinkovi) su linkovi ka Vašem web sajtu sa drugih stranica. Mreža kvalitetnih backlink-ova može značajno da poboljša Vaše SEO rezultate.

Šta je merilo uspeha SEO strategije?

Uspeh je moguće meriti kroz različite metrike kao što su rezultati pretrage odnosno pozicija na SERP-u (Search Engine Results per Page), organski saobraćaj i ostvarene konverzije.

Koliko brzo se vide rezultati usluge SEO optimizacije sajta?

Vreme potrebno za ostvarenje rezultata usluge SEO optimizacije može varirati u zavisnosti od konkurentnosti ciljane branše i drugih faktora, sa tim da je generalno potrebno nekoliko meseci da bi se videli solidni pomaci u rangiranju, najčešće oko 6 meseci. Za godinu dana se mogu očekivati ozbiljni rezultati.

Šta su meta tagovi i kako se koriste?

META Tag je skriveni HTML element u kom se nalazi glavni opis sadržaja strane i pruža informacije o sadržaju te strane Google i drugim pretraživačima. Važni su za SEO jer pomažu u definisanju kako će stranica biti predstavljena u rezultatima pretrage i služe boljem rangiranju Vašeg sajta na Google.

Šta je sitemap i zašto je važan?

Sitemap je XML datoteka u kojoj se nalaze svi važni sadržaji na vašem sajtu. Sadrži informacije o strukturama i svakoj stranici na Vašem sajtu, linkovima, fajlovima, slikama i drugim elementima za koje želite da se prikažu u rezultatima pretrage, treba da budu u Vašoj mapi sajta. Zato se naziva “mapa”, jer prikazuje mapiranu strukturu sajta.

Šta je robots.txt?

Robotstxt je tekstualna datoteka smeštena na vašem veb serveru i koja daje instrukcije pretraživačkim robotima i drugim web crawler-ima o tome koje delove sajta smeju ili ne smeju da indeksiraju.

Koliko košta da se kupe linkovi?

Mi se ne bavimo prodajom linkova, odnosno delujemo u skladu sa pravilima propisanim od strane Google korporacije kako na fer način može da se dođe do linkova, odnosno kroz gostovanja i „link earning“. Naš pristup radu je profesionalan i pouzdan i samim tim i održiv.

Da li mi garantujete prvo mesto na Google u Srbiji?

Ni jedna ozbiljna SEO Agencija Vam neće garantovati 100% uspeh u procesu rangiranja u Srbiji (Google.rs) a ni šire. Google konstantno, neretko i na dnevnom nivou, uvodi nova pravila i uslove za rangiranje. Takođe, ne možemo predvideti koliko resursa konkurencija investira u SEO povezane aktivnosti. Sa tim da jeste moguće jasno prikazati koji deo budžeta je za koje izvršene aktivnosti potrošen i očekivati realne rezultate u okviru opisanog.

Da li usluga SEO optimizacije uključuje optimizaciju za mobilne telefone?

Odgovor je – da. U današnje vreme ljudi pretežno koriste mobilne telefone tako da usluga SEO optimizacije automatksi uključuje optimizaciju za pretrage na mobilnim telefonima.

Zašto je konkurencija ispred nas za željenu ključnu reč?

U nekim slučajevima je moguće odmah sagledati uzroke, dok je nekada potrebna detaljna analiza On-page, Off-page i Tehničkih faktora Vaše stranice i stranica konkurenata uz pomoć profesionalnih SEO alata koji u većini slučajeva daju jasan odgovor na šta treba da se obrati pažnja.

SEO optimizacija sajta ili Google Ads?

Odgovor zavisi od konkretnih potreba i ciljeva. Ako ste spremni da se strpite uz manji ukupan trošak – SEO je rešenje, a ako želite instant rezultate – Google Ads. Ako je cilj da dugoročno budete na vrhu Google za željene ključne reči preporučeni fokus će biti na SEO optimizaciji sajta, sa tim da je moguće kombinovati ova 2 pristupa i odmah ostvariti rezultate uz pomoć Google Ads i paralelno graditi organsko pozicioniranje na Google uz pomoć SEO optimizacije.

Da li Google Ads doprinose optimizaciji sajta?

U direktnom smislu, odgovor je – ne, jer Google teži fer konkurenciji u kom slučaju vlasnici sajtova koji nemaju sredstva da „neograničeno“ finansiraju plaćene reklame ne bi imali nikakvu šansu i sam SEO rad bi izgubio ključnu poentu, a i, logično je, Google se ne isplati da izgube prihod od prodaje reklama, dakle sa obe strane zaključak je isti. Sa tim da može postojati indirektna korist od sekundarnih preporuka koje su došli preko Google Ads kanala i koje mogu u određenoj, ali vrlo maloj, meri doprineti SEO optimizaciji, sa tim da bi u tom slučaju bili potrebni jako veliki budžeti za reklame da bi se osetio ikakav efekat, kada ponovo trošak nadmašuje ostvarenu korist u odnosu da se sredstva ulože u ciljanu SEO optimizaciju.

Da li ako plaćam Google Ads gubim pozicije na organskoj pretrazi?

Odgovor je – ne, jer Google zaista teži fer poslovanju, i u ovom slučaju je uticaj potpuno neutralan, odnosno nema ni pozitivnih ni negativnih posledica iz perspektive Google Politike poslovanja. Google Ads i Organska pretraga su poptpuno odvojena sistema.

Koja je cena usluge SEO optimizacije sajta?

Uzevši u obzir kompleksnost posla i obim rada koji nisu isti za svaki projekat, nemoguće je definisati univerzalnu cenu usluge SEO optimizacije sajta. Zato ozbiljna SEO Agencija daje procenu nakon analize sajta, tržišta i konkurencije, popularnosti ključnih reči i drugih relevantnih faktora. Ako uzmemo u obzir da SEO optimizacija donosi napredne rezultate i štedi nivo investicija u odnosu na druge vidove marketinga, u kvalitetnu SEO optimizaciju vredi investirati. I uvek preporučujemo klijentima da ako su zaista ozbiljni u tome da se upuste u ozbiljan SEO proces da budu spremni da plate (jer cena uvek zavisi od broja potrošenih sati, a što više sati se radi i rezultati su bolji) i da istraju jer će se sigurno isplatiti.

Koliko dugo traje proces On-page SEO optimizacije?

Vreme potrebno za On-page SEO optimizaciju zavisi od broja strana, obima i strukture informacija itd. tako da procena mora da se daje za svaki projekat pojedinačno.

Koliko dugo traje proces Off-page SEO optimizacije?

Off-page SEO optimizacija bi trebalo da bude trajan proces kako bi se prestigla konkurencija i održala prednost. Obim radova se prilagođava budžetu i u odnosu na raspoložive resurse kreiramo detalje strategije Off-page SEO optimizacije.

Koliko dugo traje Tehnička SEO optimizacija?

Vreme potrebno za Tehničku SEO optimizaciju zavisi od obima i strukture sajta tako da procena mora da se formira za svaki projekat pojedinačno.

Šta je bounce rate?

Bounce rate (stopa odlaznosti sa sajta) podrazumeva broj posetioca koji su došli na Vaš sajt i ubrzo ga napustili bez da su kliknuli na bilo koju drugu stranu osim te na koju su došli.

Šta su naši klijenti rekli o nama.

Pouzdan Partner

“Ne gledamo na Agenciju Premium kao spoljnog saradnika, već kao našeg partnera u zajedničkoj priči.”

Milovan Miličković

Editor in Chief, Bonitet.com

Ažurnost i Brzina

“Požrtvovanost, ažurnost i brzina rešavanja svih tehničkih problema je vaša vrednost zbog koje radimo sa vama. ”

Stefan Lalić

Osnivač, Ćao Šećeru

Visok Standard

Agencija Premium posvećena je visokom standardu usluga koje pružaju, što je ključ naše dugotrajne i uspešne saradnje.

Teodor Đorđe Savić

Osnivač, VizArt Media

Spremni ste da započnemo projekat?

Mi smo strateški partner i kokreator brendova naših klijenata. Realizujemo inovativna i održiva Premium digitalna rešenja koja čine razliku u digitalno i iskustveno vođenoj ekonomiji.