Kompanije ili pojedinci koji su novi na tržištu, moraju polako od nule da stvaraju svoj brend. Prilikom izgradnje brenda prvo mora da se osmisli jedinstveno, kratko i lako pamtljivo ime. Zatim treba da se osmisli strategija poslovanja i marketinga koja će uticati da to ime bude prepoznato od strane korisnika. Odnosno, da mu korisnici nakon svog korisničkog iskustva ili preporuka dovoljno velikog broja zadovoljnih korisnika, pripišu određenu vrednost koju će povezati sa imenom kompanije. Npr. da je proizvod kvalitetan, funkcionalan, dugotrajan, jedinstven, lepog dizajna, udoban, da nudi neke nove mogućnosti, ima specifičan ukus, rešava određeni problem i sl. I poslednje, ali ne i najmanje važno, potrebno je da prozvod ima prepoznatljiv dizajn, logo i boje koje asociraju na taj proizvod. Više o logo-u i njegovoj važnosti pročitajte u nastavku teksta.
Logo je vizuelno sredstvo komunikacije i identifikacije između proizvoda i korisnika. Potpuni logo sastoji se od ikone, tipografije i slogana. Mora da bude jedinstvenog i prepoznatljivog izgleda kako bi ga kupci brzo i lako povezali sa kompanijom i pričom o kompaniji.
U filmu o Stivu Džobsu u jednoj sceni prikazuju razgovor između Džobsa i njegovog saradnika koji prstom pokazuje na sliku Alana Tjuringa – oca računara i Džobsu postavlja pitanje „Ko je taj čovek na slici?“. Džobs mu odgovara da je u pitanju Alan Tjuring, otac računara, da je planirao da ubaci njegovu sliku u reklamu ali pošto ga ni njegov saradnik nije prepoznao, izbaciće ga iz reklame. Iako je Džobs znao koliko je Alan Tjuring važna ličnost za razvoj računara i kako on izgleda, odlučio je da ga izbaci iz reklame jer je shvatio da potencijalni kupci neće pronaći poveznicu između slike Tjuringa i novog proizvoda (računara) koji on planira da im ponudi tokom prezentacije. Slična stvar je i sa logoom. Ukoliko kompanija nema prepoznatljiv logo, kupci neće moći da povežu proizvod sa izgrađenom pričom o kompaniji, odnosno sa brendom kompanije. Sad kad smo vam objasnili važnost prepoznatljivog logoa, ako želite da neko osmisli i dizajnira logo za vašu firmu, naš tim stručnjaka će vam rado pomoći u tome.