Brend je slika ili percepcija koju kupac ima o određenom proizvodu, usluzi, pojedincu ili kompaniji. Na osnovu tog mišljenja ili slike, potencijalni kupac odlučuje da li će da postane korisnik usluga ili proizvoda određene kompanije. Stvaranje brenda ili brendiranje je dugoročan posao koji zahteva ogroman trud. Pored kvalitetne ponude proizvoda ili usluga, stvaranje brenda je verovatno najvažnija stvar za Vaš posao. Brend je nešto poput reputacije. Kada izgradite reputaciju takvu da Vas, Vašu kompaniju, proizvode ili usluge koje nudite, ljudi prepoznaju kao kvalitetne, Vi na taj način stičete i poverenje kako starih, tako i novih kupaca. Samo ime Vašeg proizvoda ili kompanije, u tom slučaju postaje sinonim za kvalitet. Ljudi vam bez previše razmišljanja i dvoumljenja poklanjaju svoje poverenje prilikom kupovine ili izbacivanja novog proizvoda. Kada u prodavnici ili na internetu vidimo proizvode sa oznakom Nike, Adidas, Samsung ili Apple, mi već imamo formirano mišljenje o kvalitetu tih proizvoda. To mišljenje nije formirano samo pomoću reklama, već je spoj realnih iskustava korisnika i celokupnog utiska koji te kompanije ostavljaju prilikom svog poslovanja. Oni su stvorili svoj brend koji sada moraju da održavaju. Kada izbace novi proizvod, niko ne sumnja u kvalitet tog proizvoda. Često i kad opadne kvalitet njihovih proizvoda, brend (izgrađeno mišljenje kupaca o proizvodu) nastavi da prodaje proizvod. Jedan od glavnih činilaca brenda je prepoznatljiv logo o kojem ćemo pisati u narednom tekstu.
Ukoliko vam treba pomoć prilikom stvaranja brenda, naš tim stručnjaka vam može pomoću u prezentaciji vaših proizvoda ili usluga i u osmišljavanju kreativnih rešenja za dizajn vaših proizvoda i promotivnih materijala.